Urobili ste objednávku a neviete, čo sa bude diať ďalej? Práve preto sme pre vás pripravili tento jednoduchý prehľad, aby ste vedeli, kedy sa mení stav objednávky. Stav objednávky uvidíte aj vo svojom profile. Ak ste sa neregistrovali, tak stav objednávky uvidíte po kliknutí na špeciálny link (všetko je uvedené v emailoch, ktoré posielame zákazníkom). Jednotlivé stavy sú zoradené podľa spôsobu platby.

Platba na dobierku

  1. Objednávka prijatá (príde vám aj email) - tento stav je automatický. Ak vám pri platbe na dobierku neprišiel tento email, objednávka nebola úspešná.
  2. Objednávka potvrdená (príde vám aj email) - potvrdenie objednávky z našej strany, že všetko evidujeme.
  3. Objednávka sa pripravuje (príde vám aj email) - objednávku začíname baliť a bude v ten istý deň odoslaná.
  4. Objednávka odoslaná (príde vám aj email) - objednávka bola odovzdaná kuriérovi alebo na pošte. V emaili nájdete aj link s číslom pre sledovanie balíka.
  5. Objednávka doručená - stav iba v detaile objednávky. Je dôležitý pre nás, aby sme vedeli, či vám bol balík doručený.

Platba prevodom

  1. Objednávka potvrdená: Platba bankovým prevodom - tento stav je automatický a vidno ho len v detaile objednávky. Zálohovú faktúru musíme vytvoriť, očakávajte ju v ďalšom emaili (nie sú vytvárané automaticky).
  2. Platba bankovým prevodom - čakáme na platbu (príde vám aj email) - email so zálohovou faktúrou a informáciami potrebnými pre zadanie prevodu.
  3. Objednávka uhradená (príde vám aj email) - platba za objednávku bola poukázaná na náš účet.
  4. Objednávka sa pripravuje (príde vám aj email) - objednávku začíname baliť a bude v ten istý deň odoslaná.
  5. Objednávka odoslaná (príde vám aj email) - objednávka bola odovzdaná kuriérovi alebo na pošte. V emaili nájdete aj link s číslom pre sledovanie balíka.
  6. Objednávka doručená - stav iba v detaile objednávky. Je dôležitý pre nás, aby sme vedeli, či vám bol balík doručený.

Platba cez platobné brány (ePlatby VÚB, CardPay, TatraPay)

  1. Objednávka uhradená (príde vám aj email) - platba za objednávku bola úspešná.
  2. Objednávka sa pripravuje (príde vám aj email) - objednávku začíname baliť a bude v ten istý deň odoslaná.
  3. Objednávka odoslaná (príde vám aj email) - objednávka bola odovzdaná kuriérovi alebo na pošte. V emaili nájdete aj link s číslom pre sledovanie balíka.
  4. Objednávka doručená - stav iba v detaile objednávky. Je dôležitý pre nás, aby sme vedeli, či vám bol balík doručený.

Platba neúspešná (príde vám aj email) - v takom prípade platba neprebehla úspešne. Ihneď ako to bude možné nás kontaktujte, alebo vás budeme kontaktovať my. 

Snažíme sa sledovať všetky vaše objednávky a ak je s niektorou problém, budeme vás kontaktovať.

Menu

Menu

Vytvorte si účet pre vytvorenie zoznamov.

Prihláste sa